به گزارش واژه، یعقوب وحیدکیا افزود: خدمات رسانی در فاز سوم در وهله اول به صورت دو ساعته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش ۸ ساعته از ۶ صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر سرویس دهی انجام میشد و از ۱۸ شهریور ماه سال جاری شاهد خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت ۶ صبح تا ۲۱:۳۰ شب خواهیم بود.
وی ضمن تشریح آخرین وضعیت نواقص جزئی خط ۱، از خدمات رسانی تمام وقت در فاز سوم خط یک(حد فاصل محققی تا ایستگاه نور لاله)، تا ۱۸ شهریور ماه سال جاری خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی در تشریح برخی نواقص جزئی خط ۱ مخصوصاً در بخش تجهیزات اعم از پلههای برقی، آسانسورها، پست و مخابرات در فاز دوم و سوم خط ۱ تصریح کرد: این نواقص با وجود اینکه مانع خدمات رسانی به شهروندان نیست ولی با اهتمام ویژه در حال رفع نواقص موجود هستیم و تا دو تا سه ماه آینده به طور کامل رفع خواهد شد و شهروندان در فاز دوم و سوم شاهد آراستگی کامل و خدمات دهی مطلوب خواهند بود.
یعقوب وحید کیا با اشاره به اصل صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی به شهروندان بیان کرد: تاکنون هر قولی در زمان مدیریت فعلی در مجموعه شهرداری و در بخش حمل و نقل ریلی داده شده، همکاران ما به صورت شبانه روزی و بر اساس زمان بندی اعلامی، به قول خود جامه عمل پوشاندند و همان طور که قول داده بودیم با خدمات رسانی در فاز سوم حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه راه محققی) تا ایستگاه نور لاله را به صورت دورهای افزایش دهیم، امروز اعلام میکنیم که از ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ، خدمات رسانی تمام وقت از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب صورت میگیرد و در ادامه نیز با افزایش قطارها، زمان انتظار مسافر در ایستگاهها را نیز کاهش میدهیم.
خدمات رسانی در فاز سوم در وهله اول به صورت دو ساعته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر بود که از ۱۴ مرداد با افزایش ۸ ساعته از ۰۶:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر سرویس دهی انجام میشد و امروز بنا به قول مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی، از ۱۸ شهریور ماه سال جاری شاهد خدمات رسانی تمام وقت در این فاز از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب خواهیم بود.
به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام و ایتا “واژه” بپیوندید.