• کد خبر : 15338
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 3 اسفند 1402 - 3:28 ب.ظ
  • اندازه فونت
رضا علیزاده کاندیدای مجلس در حوزه ورزقان خاروانا:

چهار سال است میان مردم دیوار تفرقه کشیده‌اند/ دیوار اختلاف را خراب می‌کنیم

چهار سال است میان مردم دیوار تفرقه کشیده‌اند/ دیوار اختلاف را خراب می‌کنیم

رضا علیزاده در جمع حامیانش در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی ورزقان گفت: اتحادی که میان مردم شکل گرفته در طول چهاردهم گذشته بی نظیر است و از آن باید در راستای توسعه ورزقان استفاده کنیم.

به گزارش واژه، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی میان مردم بزرگترین سرمایه منطقه است گفت: امروز باید تلاش کنیم از فرصت بدست آمده بیشترین استفاده و بهره برداری را برای توسعه ورزقان به کار ببندیم.

او با انتقاد رفتارهایی که در گذشته رخ داده اظهار داشت: بدعت عجیبی در منطقه راه افتاده و باعث آزرده خاطر شدن مردم شده است .

علیزاده افزود: واقعاً میان مردم دیوار کشیده اند، می‌گویند کسانی که به ما رای داده اند باید همه چیز داشته باشند اما آنهایی که به ما رای نداده اند از حقوق اولیه اجتماعی هم نباید برخوردار شوند.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه نماینده مردم باید نماینده همه مردم باشد گفت: بعد از انتخابات ید واحد خواهیم بود و برای اعتلای منطقه همه با هم کار خواهیم کرد.

علیزاده در ادامه با اشاره به فراموش شدن پروژه هایی که در گذشته برای آن تلاش شده بود گفت: متاسفانه پروژه هایی که برایش وقت گذاشته شده بود پیگیری نشده بود و توسعه شهرستان با اخلال مواجه گردید.

علیزاده افزود: در منطقه پتانسیل بالایی وجود دارد امروز نباید در منطقه یک جوان بیکار داشته باشیم.

این کاندیدای مجلس ضمن قدردانی از عوامل انتخابات اظهار داشت: رای مردم امانتی است که این افراد مسئولیت حفاظت و حراست از آن را به عهده گرفتند.

علیزاده احترام به تمام کاندیداها و هوادارانشان را لازمه انتخابات اخلاق محور خواند و گفت: با نهایت ادب و احترام که در شان مردم منطقه است فعالیت های تبلیغاتی خواهیم کرد.

او ادامه داد: نیامدیم بداخلاقی را در منطقه نهادینه کنیم، با تفرقه افکنی شاید بشود نماینده شد ولی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد، بعد از پیروزی در انتخابات دست به دست هم باید بدهیم و مشکلات را حل کنیم.

علیزاده ریشه مشکلات منطقه را در تفرقه افکنی ها دانست و خاطرنشان کرد: من و امثال من اگر بخواهیم برای چهار رای بین طایفه ها، مردم و صنوف مختلف اختلاف ایجاد کنیم دیگر نمی‌توان مشکلی از منطقه را حل کرد. اگر حتی موفق به خدمت نیز بشویم نتیجه اختلافی که راه انداخته ایم ده ها سال ادامه خواهد داشت .

او با بیان اینکه باید در مقابل بداخلاقی ها هوشیار باشیم گفت: در برابر بداخلاقی ها قطعاً بداخلاقی نخواهیم کرد. همچنین باید متوجه باشیم برخی با خرید رای و آوردن افراد مختلف برای رای دادن قصد تغییر در نتیجه ها را دارند که باید جلوی این افراد را بگیریم.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط