• کد خبر : 15609
  • یادداشت
  • تاریخ انتشار : 11 خرداد 1403 - 6:00 ب.ظ
  • اندازه فونت

وعده های مالک را چه کسی پیگیری خواهد کرد؟

وعده های مالک را چه کسی پیگیری خواهد کرد؟

رحمتی در طول ۴ ماه حضور در استان مسائلی را پیگیر شد و دستورات لازم را از وزاری مربوطه گرفت. ولی حال مسئله این است که با شهادت استاندار جوان چه کسی باید پیگیر این پروژه های مهم و تاثیر گذار در سطح استان باشد…؟

پایگاه خبری تحلیلی واژه | میلاد پورنعمت فرزانه: اوایل بهمن ماه سال گذشته بود که بعد از فوت سردار عابدین رضوی خرم مالک رحمتی جوان دهه شصتی با حکم وزیر کشور بعنوان والی آذربایحان انتخاب شد.

مالک‌ رحمتی متولد ۱۳۶۱ در شهرستان مراغه بود که تا زمان انتصاب بعنوان استاندار آذربایجان شرقی کمتر کسی اسمش را شنیده بود.

رحمتی روز انتصاب و‌ در جلسه معارفه همه مدیران را به تلاش مضاعف در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت دوازدهم دعوت کرد و گفت زمان تلاش است و‌ نباید لحظه ای درنگ کرد.

استاندار تازه نفس آذربایجان روز بعد از انتصاب اولین حضور میدانی اش را در برف سنگین تبریز آغاز کرد و خود به خیابان ها رفت ضمن دیدار با شهروندان گرفتار در برف در تماس هایی با شهردار تبریز دستورات لازم را صادر کرد. عده ای این حرکت استاندار آذربایجان را در روز اول پوپولیستی خواندند و انتقادهایی آغاز کردند، اما این جوان مراغه ای لحظه ای ننشست و تقریباً هر روز با حضور میدانی در راستای پیشرفت استان تلاش کرد.

ملاقات های رو در رو با شهروندان و صدور دستورات در لحظه و تماس با مدیران مالک رحمتی را به مالک دل تمام آذربایجانی ها بدل کرد.

انعکاس و انتشار اخبار و کلیپ های صحبت با برخی از مدیران کل، بازدید های میدانی و غافلگیرانه و سرزده از عمده علت های محبوبیت استاندار جوان و البته کار بلد آذربایجان شرقی در بین مردم شد.

رحمتی در طول ۴ ماه حضور در استان مسائلی را پیگیر شد و دستورات لازم را از وزاری مربوطه گرفت. کنار گذر ایلخچی، آسفالت اساسی آزاد راه تبریز به زنجان، روگذر معلم، تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان ها و چندین پروژه دیگر از جمله پروژه های مهمی است که رحمتی در طول ۴ ماه گذشته با تلاش فرا‌وان پیگیری کرد ولی حال مسئله این است که با شهادت استاندار جوان چه کسی باید پیگیر این پروژه های مهم و تاثیر گذار در سطح استان باشد…؟

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط