• کد خبر : 15626
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 13 خرداد 1403 - 12:17 ق.ظ
  • اندازه فونت

فراخوان استخدامی در شهرداری تبریز

فراخوان استخدامی در شهرداری تبریز

فراخوان استخدامی شرکت تعاونی خدماتی ۶۴۸۹ همشهری تبریز و سایر شرکت‌های فعال در امور شهری از طریق آزمون، مصاحبه فنی و تخصصی منتشر شد.

به گزارش واژه، مطابق با این فراخوان، شرکت همشهری در نظر دارد تعداد محدودی از نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر شرکت‌های فعال در امور شهری را برای اشتغال در واحدهای شهرداری تبریز تامین کند.

شرکت همشهری از طریق فراخوان برای تامین راهبر قطار، کارشناس و کارشناس ارشد، خدمات امور ایستگاه‌ها، کارگر خدماتی داخلی، نگهبان، کارگر خدماتی (پاکبان ) و راننده ماشین‌آلات نیمه سنگین (پایه یک) به صورت قراردادی شرکتی در قالب قانون کار استخدام می کند.

فرایند استخدام شرکت همشهری و سایر شرکت‌های فعال در امور شهری طی این فراخوان از طریق آزمون و به صورت مصاحبه فنی و تخصصی، ارزیابی مدارک، بررسی ویژگی‌های شخصیتی، توانایی‌ها، فیزیک بدن و معاینات پزشکی با طی مراحل، شناسایی و در نهاین دعوت به همکاری خواهد بود.

متقاضیان ضمن در نظرگیری شرایط عمومی و مطالعه جدول مشاغل مورد نیاز و شرایط اختصاصی آن‏ها، با مراجعه به پورتال این شرکت به آدرس hamshahri۶۴۸۹tabriz.ir از روز چهارشنبه 16 خرداد ماه سال جاری لغایت پایان روز یکشنبه مورخ 20 خرداد ماه سال جاری درخواست خود را صرفاً برای یکی از مشاغل ثبت و اطلاعات را تکمیل کنند.

 

خبرهای مرتبط