• کد خبر : 5866
  • اجتماعی
  • تاریخ انتشار : 5 آبان 1400 - 9:14 ق.ظ
  • اندازه فونت

شورای شهر تبریز پیگیر مشکلات وزشی شهروندان است/ لزوم کاهش شرکت‌های واسط بین شهرداری و کارکنان

شورای شهر تبریز پیگیر مشکلات وزشی شهروندان است/ لزوم کاهش شرکت‌های واسط بین شهرداری و کارکنان

بیست و یکمین جلسه‌ی علنی شورای شهرتبریز عصر روز سه‌شنبه،چهارم آبان‌ماه، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز، در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

به گزارش واژه، رسول برگی شامگاه سه شنبه در جلسه علنی فوق العاده شماره ۲۱ شورای شهر تبریز ضمن تبریک هفته‌ی وحدت عنوان کرد: وحدت اساسی ترین موضوع میان مسلمانان به شمار می رود که حضرت امام خمینی(ره) نیز به این مهم تاکید داشته اند.

وی ادامه داد: اسلام دین کامل با دستوراتی جامع بوده و البته آخرین دین الهی است که از طرف خداوند سبحان به جهانیان عرضه شده است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: هفته وحدت به این معناست که شیعه و سنی باید در مشترکات با هم وحدت و انسجام داشته باشند و در جهت زدودن اختلافات و همچنین، مقابله با دشمن مشترک یعنی صهیونیست، وهابیت و تکفیری‌ها اقدام کنند.

رسول برگی بیان کرد: همواره شاهد بودیم که وحدت مسلمانان موجب ضعف دشمنان و به خصوص صهیونیست‌ها شده و هرموقع میان مسلمانان وحدت نبوده شاهد زورگویی دشمنان و تفرقه اندازی آنان بوده‌ایم.

برگی خاطر نشان کرد: نهضت مردمی ایران اسلامی که به حکومت اسلام ناب محمدی(ص) ختم شد، نمونه‌ای عالی از وحدت و اتحاد میان مردم یک جامعه در جهان به شمار می‌رود که سرچشمه و الگویی برای مردم مسلمان و آزادی خواه امت اسلام تبدیل شده است.

برگی در ادامه سخنان خود با آرزوی توفیق و تبریک به استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: امیدواریم در کنار سردار خرم نیرو‌های جوانی که انتصاب می‌شوند، بتوانیم اقدامات خوبی برای شهر انجام دهیم و با تعامل بین استانداری و فرمانداری مشکلات را حل کنیم و مثمر ثمر باشیم.

رسول برگی در تذکری به شهردار اظهار کرد: اینکه بعضی ها می گویند قطع همکاری با مامور به خدمت ها نظر شورا نیست و نظر بنده است، فقط نظر شخص بنده نیست بلکه حتی در برنامه چشم انداز راهبردی شهرداری نیز پیش بینی شده که شهرداری نسبت به این امر اقدام کند.

برگی اضافه کرد: از شهردار می‌خواهم اگر بنده روی یک نفر توصیه کردم به عموم شهروندان بیان کند، من با هیچ کس نسبتی ندارم و هرکس بگوید شخصی را توصیه کرده این خلاف است و نباید جدی گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تغییرات اخیر مدیریتی شهرداری تبریز اذعان داشت: چندی پیش انتصاباتی انجام شده است که فعلا به عنوان سرپرست انتصاب شده اند تا از مراجع ذیصلاح نیز استعلام بیاید که فعلا نیامده.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: به عنوان مثال آقای جوانعلی آذر هنوز از دانشگاه آزاد نامه موافقتش نیامده است اما در شهرداری مامور به خدمت شده‌اند که این می‌تواند یک تخلف اداری باشد، قبل از آمدن نامه این فرد را به عنوان سرپرست سازمان شهرداری منصوب می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان سرپرست منسوب شده اند اما نامه های اداری با عنوان رییس سازمان فرهنگی، ورزش و اجتماعی امضا شده است.

برگی با اشاره به این که تصمیمات مدیران با امورات شهری ارتباط مستقیم دارد گفت:  باید در تصمیم گیری‌ها دقت شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری محل آزمون و خطا نیست، گفت: مدیران شهرداری در تصمیم گیری خود به ویژه امضای اسناد دقت کنند تا بعدا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: ما خود را ملزم به گام دوم انقلاب می دانیم و به تمدن سازی اسلامی قائل هستیم.

رسول برگی در پایان با اشاره به کسب مقام توسط تیم چوگان آذربایجان شرقی در گرگان گفت:  یکی از همکاران شهرداری در منطقه ۳ آقای رشید شهشهی نیز در این تیم حضور داشتند که این موفقیت را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: اخیراً حضرت آقا نیز گفتند که چوگان یک ورزش ایرانی است که می‌توانیم در اراضی پارک بزرگ‌تبریز نیز زمینی برای چوگان اختصاص یابد.

کمبود سرانه فضای ورزشی در تبریز / شورای شهر تبریز پیگیر مشکلات وزشی شهروندان است

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی  در جلسه علنی فوق العاده شماره ۲۱ که در راستای گسترش تعامل و همکاری و توضیح اقدامات انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه شورا حضور داشت، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی در زمینه جذب بودجه همواره گام‌های مثبتی برداشته و تلاش کرده تا همایش ها و مسابقات ورزشی را به مرحله اجرا برساند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت سمن ها در آذربایجان شرقی بیان کرد: ۲۵۹ سمن در سطح استان فعال بوده که بیش از ۲۰۰ موردش در زمینه های مختلف صرفاً در تبریز فعالیت می‌کنند اما مکانی برای تجمیع آنها نبوده تا نسبت به برگزاری برنامه های خود اقدام کنند.

بهتاج افزود: شهرداری اگر بتواند یکی از فرهنگسراها و یا مکانی را برای برگزاری برنامه‌های این سمن ها اختصاص دهد، شاهد حرکت های بسیار ارزشمند در سطح شهر تبریز خواهیم شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر تبریز می توانند از نظرات مفید و ارزشمند جوانان نخبه و فهیم در زمینه مشاوره و اجرای برنامه های مختلف استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مشاوره های پیش از ازدواج اظهار کرد: مشاوران در حوزه ازدواج و ورزش در سطح شهر فعال هستند که میتوان از وجود آنها نیز بهره جست و از توانایی هایشان استفاده کرد؛ همچنین شهرداری می تواند در زمینه لغو عوارض تابلو برای این مشاغل اقداماتی در نظر بگیرد تا  کسب آنها نیز رونق گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود در خصوص گسترش خانه های ورزش روستایی گفت: در ۲۰۱ روستا توانستیم خانه ورزش روستایی ایجاد کنیم.

بهتاج با بیان اینکه سرانه سالن‌های ورزشی تبریز نسبت به سایر شهرستان های استان کم است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان در شبستر ۱۳ سالن ورزشی  در تبریز هم ۱۲ سالن ورزشی دارد که این مورد پاسخگوی جمعیت تبریز نیست، حتی با وجود ۲۷ سالن ورزشی شهرداری نیز نمی‌توان جوابگوی نیاز ورزشی شهروندان مان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در تبریز به جز تیم نوجوانان تبریز در زمینه فوتسال بانوان تیمی وجود ندارد، گفت: بانوان فوتبالیست  تبریزی برای فعالیت در این حوزه به ناچار به شهرهای دیگر می روند تا به فعالیت خود ادامه دهند، ما استعدادهای قوی را  در این حوزه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بدنه شهرداری برخی قهرمانان وجود دارند، ادامه داد: وقتی قهرمانان شاغل در شهرداری به مسابقات اعزام می‌شوند از حقوق انها کاسته می‌شود لازم است در این زمینه نیز اقداماتی صورت گیرد.

بهتاج اضافه کرد: یک جوان ناشنوای تبریزی که ۷ مدال جهانی دارد دریکی از نقاط شهر سیگار می‌فروشد اما کشوری مثل نروژ سال‌هاست تلاش می کند تا در زمینه ناشنوایان فقط یک مدال کسب کند، این در حالیست که تنها یک ورزشکار ما ۷ مدال کسب کرده است.

فریدون بابایی اقدم، عضور شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز با همت پهلوان  پرویز هادی کمیسیون ورزش ایجاد شد.

وی در ادامه ابراز کرد: مجموعاً سرانه موجود ورزشی در تبریز ۱۶ سانتی متر مربع برای هر شهروند است در حالیکه سرانه استاندارد طبق آیین نامه های مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی برای تبریز بین یک متر و ۲۰ تا ۲ متر است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در زمان تصویب طرح جامع ۶۲۱ هکتار برای تبریز سرانه ورزشی تعریف کرده‌اند که در افق قابل دستیابی است.

بابایی اقدم اضافه کرد: با محاسبات موجود و شرایط امروز باید گفت در دوره چهارم اقدامات خوبی در راستای  ورزش تبریز از سوی شهرداری انجام شده اما متولی ورزش سازمان ورزش و جوانان است که  باید برخی اقدامات را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه  توزیع امکانات ورشی یکی دیگر از دغدغه ها به شمار می رود، ادامه داد: ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی به شمار می رود اما ما در کمیسیون ورزش شورا هم پیگیر تمامی مشکلات و موضوعات این حوزه هستیم.

شهرام دبیری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه تا امروز همواره شورای شهر و شهرداری در کنار اداره‌ی ورزش و جوانان بوده است، گفت: درزمینه ارائه تسهیلات و ایجاد چمن‌های مصنوعی و تبدیل کاربری های ورزشی همکاری های لازم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با تشکیل کمیسیون ورزش بتوانیم هماهنگی ها را گسترش داده و از سالن های ورزشی و امکانات ورزشی به صورت هدفمند استفاده کنیم.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کنیم تا در این حوزه شاهد توسعه و موفقیت های فراوان باشیم.

دبیری در پایان سخنان خود یادآور شد: شورای دوره پنجم نیز در ارتباط با ورزش قهرمانی حمایت های لازم را انجام داده بود.

پرویز هادی دیگر عضو شورای شهر تبریز هم در این جلسه با اشاره به اینکه ایجاد کمیسیون ورزش واقعاً نیاز اساسی در شورای شهر بود، گفت: متاسفانه در ۴ سال گذشته ورزش ما در تبریز نابود شد و ۴۰ تیم شهرداری که ۹۵ درصد ورزشکاران بومی بودند از بین رفتند که اکثر ورزشکاران از مناطق حاشیه نشین تبریز بودند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بیان کرد: زمانی شاهد تحقق موضوعات خواهیم بود که سازمان ورزش احیا شود اگر این امر عملیاتی نشود وضعیت موجود ادامه داشته و اماکن ورزشی از بین خواهد رفت.

هادی اظهار کرد: وضعیت چمن های مصنوعی و سالن های ورزشی شهرداری مناسب نبوده و  لازم است در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز درادامه سخنان خود یادآور شد: لازم است شهردار تبریز سیاست های خود را در زمینه ورزشی اعلام کنند.

وی گفت: کارمندان ورزشکار که باید در مسابقات کشوری حضور می‌یافتند با نامه شهردار مبنی بر توقف اعزام تا زمان مشخص شدن سیاست ها از اعزام به مسابقات منع شده اند.

هادی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: شهرداری باید در زمینه نگهداری اماکن ورزشی اقداماتی جدی ترتیب دهد تا یک روز شاهد نابودی امکانات ورزشی شهر تبریز نباشیم.

علیرضا نوای باغبان ، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه در طول سال جاری تنها ۲۰۰ میلیون تومان برای ورزش شهرداری هزینه شده است، گفت: در سال های قبل بودجه ورزشی شهرداری ۱۸ میلیارد تومان بوده اما امسال بودجه مناسبی از طرف سازمان فرهنگی و ورزشی هزینه نشده است.

رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان‌اینکه اتاق های اندیشه ورزی ایجاد خواهد شد، گفت: امروز در خدمت یکی از سمن ها با نام معماران و شهرسازان بودیم و ما بقی نیز در ادامه همین اتاق های اندیشه ورزی فعال خواهند شد.

اسناد مالکیت عرصه ۳۸۹ قطعه واقع در فاز۲ شهرک نور اعطاء شد

در حاشیه جلسه علنی فوق العاده شورای اسلامی شهر تبریز اسناد مالکیت عرصه ۳۸۹ قطعه واقع در فاز ۲ شهرک نور به تعداد ۴ نفر به نمایندگی از شهروندان اعطاء شد.

گفتنی است شهرک نور (فجر) یکی از شهرک‌های نوبنیاد کلان‌شهر تبریز بوده و جزء منطقهٔ ۷ شهرداری تبریز محسوب می‌شود که پس از انقلاب اسلامی ایران احداث شده است.

لزوم کاهش شرکت‌های واسط بین شهرداری تبریز و کارکنان

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: لازم است شرکت‌های واسط بین شهرداری تبریز و کارگران کاهش یابد تا حق واسطه گرفته نشود و نیرو‌های خدوم به حق و حقوق خود دست یابند.

سید کاظم زعفرانچیلر گفت:مجموعه شورای ششم عموماً به خاطر اینکه باری بردارند به شورا آمده‌اند و هدف آنها مانع زدایی و از بین بردن غم ها است و برای رسیدن به این موضوعات از روز‌های اول این دغدغه در میان اعضا وجود داشته است.

وی ادامه داد: اولین سخنان بنده همراه با پیشنهاد طرح تکریم نیروی انسانی بود چرا که بزرگترین مجموعه خدمت رسان شهر شهرداری است و هر انسان منصف به این معترف است و می‌دانیم شهرداری از زمان تولد تا فوت انسان صد ها خدمت ارائه می‌کند و بیش از ۷۰ درصد این خدمات بر روی شانه نیرو های خدماتی است.

وی افزود: در مجموعه شهرداری آتشنشانان ما هم شیفت حراست می‌ایستند و هم به ماموریت می روند‌.

سید کاظم زعفرانچیلر گفت: همکاران ما در کیوسک های اتوبوسرانی از صبح تا شب کارت شارژ می‌کنند و می دانیم که امروز در مجموعه نیرو‌های خدمات رسان افرادی که زمان بیشتری خدمت ارائه می‌کنند که باید به آنها غذا داده شود، داده نمی‌شود و کمترین حقوق کارگران که دستکش و لباس است به درستی پرداخت نمی شود و حق لوازم التحریر نیز پرداخت نمی‌شود‌.

وی ادامه داد: در حوزه خدماتی به مقداری کمبود نیرو وجود دارد که تحت فشار هستند اما نیرو در ادارات و ستاد انباشت شده است و این مشکلات بسیار هستند و گفته ها یک از هزار هستند که آمده‌ایم این مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف بنده و سایر اعضاء مسکن کارکنان است گفت: در برخی مناطق، شهرداری زمین دارد که می‌تواند مسکن برای کارکنان تامین کند. بیمه تکمیلی کارگران، تبدیل وضعیت ها که ۲ هزار سهمیه تبدیل وضعیت از بین رفته است و گاهی مواقع نمایندگان مجلس نیز باید در کنار شهرداری برای احقاق حق کارگران برای تبدیل وضعیت گرفته شود.

زعفرانچیلر ادامه داد: امروز فردی در شهرداری وجود دارد که چون ۲۰ سال است کار می‌کند و به صورت رسمی استخدام شده و بیش از ۱۰ میلیون حقوق می گیرد اما کار کمی می‌کند اما نخبه‌ دکترا که بیشتر از آن فعالیت می‌کند کمتر از آن حقوق می‌گیرد که با یکسان سازی حقوق حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: برخی افراد در مجموعه شهرداری از سخنان بنده سوء برداشت کرده بودند که فکر می کردند من مخالف قشر کاگر هستم که این خلاف است و منظور بنده از مطالب بیان شده افرادی هستند که درمغازه هایشان نشسته اند و از شهرداری حقوق گرفته اند و یا آنهایی که در شهرداری استخدام شده اند و در کشور های دیگر ادامه تحصیل می دهند.

سید کاظم زعفرانچیلر گفت: پیشنهاد کردیم شرکت های واسط بین شهرداری و کارگران کاهش یابد تا شرکت واسطه حق واسطه نگیرد تا نیرو‌های خدوم بیشتر به حق و حقوق خود برسند و از روز اول سعی ما این است که خدمت کارکنان شهرداری و تمام مردم شهر تبریز باشیم.

وی ادامه داد: هر برنامه ای داشته باشیم به دست کارکنان شهرداری تحقق خواهد یافت و این شدنی نیست مگر با ایجاد رضایت در میان نیرو ها.

زعفرانچیلر در ادامه سخنان خود گفت: یکی از افراد در رابطه با شورای ششم یک نسبت زننده‌ای مطرح کرد است که برای بنده بسیار مهم شده است و صحت و سقم بررسی شود.

وی یادآور شد: بنده نفیاً و اثباتاً هیج شخصی را برای مدیریت در شهرداری معرفی نکرده ام و قبلاً هم اعلام کردم که هیچ نقشی در انتصابات ندارم.

تصویب طرح یک فوریتی تدوین آیین نامه بهره برداری و نگهداری بهینه فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی / بررسی لوایح شهرداری تبریز در صحن شورا

این طرح به پیشنهاد رسول برگی و علیرضا نوای باغبان مطرح یک فوریت آن تصویب و جهت بررسی به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

در ادامه اعضای شورای شهر با پرداخت غرامت به املاک تصرفی و اعمال مساعدت از بابت عوارض و جرایم  ملک قولنامه ای دونفر از شهروندان مبنی بر لایحه شهرداری موافقت کردند.

در ادامه نامه فرمانداری تبریز در خصوص طرح انسداد موقت ورود نیرو بررسی شد.

روح الله رشیدی در خصوص لایحه انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری گفت: اخیراً طرح انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری را تقدیم هیات رییسه شورای شهرکردیم تا بعد از ساماندهی وضعیت فعلی، زمینه را برای جذب نیرو از طریق آزمون فراهم سازند ولی هیئت تطبیق به آن ایراد گرفته و معلوم نیست دلیل این موضوع چیست.

وی ادامه داد: می‌توانیم قید زمان را تا پایان ۱۴۰۰ در نظر بگیرم تا شهرداری موظف شود در این زمان سازوکار ورود نیرو را مشخص کند.

رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر هم در این رابطه بیان کرد: برنامه راهبردی و عملیاتی شهرداری تبریز در این راستا وجود دارد که در ماده ۶۱ آن مشخص شده هرگونه جذب و به کار گیری نیروی انسانی تحت هر عنوان در شهرداری و سازمان‌های تابعه ممنوع است مگر در صورت اخذ مجوز.

طرح انسداد نیرو تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به شرط اینکه هرزمان شهرداری شیوه نامه جذب نیرو را ارائه کند این ممنوعیت لغو خواهد شد، به تصویب رسید.

ضرورت ارائه گزارش تبصره‌های دائمی بودجه توسط شهرداری/ حریم قانونی تبریز و روستاهای الحاقی مشخص شود

فریدون بابایی اقدم در تذکری عنوان کرد: ، برخی تفاوت‌ها در نسخه چاپی بودجه و سایت وجود دارد که باید تمامی موارد که در شورا تصویب شده عین آن باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت ارائه  گزارش تبصره‌های دائمی بودجه توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: برخی هزینه‌ها توسط شورای آرپادره‌سی هزینه شده که اخیراً فرمانداری نامه‌ای ارسال کرده که  این هزینه ها از محل تبصره ۴۳ پرداخت شود اما هنوز معلوم نیست آرپا درسی‌ در حریم تبریز است یا خیر!

بابایی اقدم در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر حریم قبلی تبریز به صورت قانونی پابرجاست اعلام شود تا ما بتوانیم اقدامات قانونی را انجام‌ دهیم.

تشکیل کمیته نامگذاری تعیین و تکلیف شود

روح الله دهقان نژاد گفت: قبلا نیز گفته ایم که نام گذاری های که در چند سال گذشته در تبریز انجام شده وجه قانونی ندارد که لازم است کمیته نامگذاری هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود تا این مشکل نیز برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک روز جهانی هنرمند گفت: این روز را خصوصاً به فعالین تئاتر و موسیقی تبریک می‌گویم‌که همواره در صحنه بوده‌اند و هم در اسلام و هم هنر و هم در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر فیلم امام علی (ع)، امام رضا،(ع) حضرت یوسف(ع) و امام حسن (ع) کار شده این عزیزان در ارائه تاریخ اسلام قدم برداشته اند گفت: موسیقی های این ها اگر امروز ماندگار شده به سبب حمایت هنرمندان است.

این عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه امروز در عالم مداحی نیز اشعاری که توسط شاعرین نوشته شده مداحان عزیز از این اشعار استفاده می‌کنند گفت: اگر در گذشته حاج غلام رضا شیه خلص وجود داشت یا حاج صمد لیثی وجود داشت امروز نیز مداحان جوان و پیرغلامان عزیز در این زمینه فعال هستند که هم در این زمینه و هم در زمینه تئاترفعالیت داشته‌ام و از نزدیک با این عزیزان آشنا هستم.

وی بابیان اینکه در زمینه حقوقی باید گفت اگر میخواهیم برای احیای سازمان ورزش همت کنیم باید شرکت قبلی تسویه شود که لازم است مراحل تسویه انجام شود گفت: سازمان ورزش قبلی به امضای استاندار رسیده نه وزارت کشور که لازم است در این زمینه شفاف سازی شود.

دهقان نژاد افزود: در خصوص تعاونی مسکن کار‌کنان شهرداری نیز امروز این تعاونی فلج است و در یک پروژه بزرگ بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران شهرداری گرفتار شده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بحث حقوق های نجومی باید رسیدگی شود که معاون مالی نیز باید در این خصوص اقدامات اساسی انجام دهند گفت: نامگذاری هایی که تا امروز در شهر انجام شده است وجهه قانونی ندارد که باید تشکیل کمیته نامگذاری در قالب لایحه‌ای به صحن شورا بیاید تا این موصوع نیز هرچه زود تر تعیین و تکلیف گردد.

اخذ تعهد از نیروهای سبزبان و پاکبان غیر قانونی است

احد صادقی با اشاره به تبدیل وضعیت قانونی تعدادی از نیروهای سبزبان و پاکبان گفت: طبق قانون با تبدیل وضعیت این عزیزان دیگر نمی‌توانند به کار قبلی خود بازگردند و جایگاه جدید تعریف می شود.

وی ادامه داد: اخیراً از برخی نفرات تعهدی خواسته شده  که ادعایی برای کار در جایگاه قانونی جدید خود نداشته باشند که این کار قانونی نیست و باید آنهایی که برخلاف قرارداد خود در جای دیگر کار می‌کنند به جای خود بازگردند.

خبرهای مرتبط