• کد خبر : 14925
  • گزارش
  • تاریخ انتشار : 4 بهمن 1402 - 10:21 ب.ظ
  • اندازه فونت

شهرداری تبریز مردود شد / استاندار جوان جور شهردار تبریز را کشید

شهرداری تبریز مردود شد / استاندار جوان جور شهردار تبریز را کشید

شهرداری تبریز در عملیات برف روبی و بازگشایی معابر تبریز مردود شد.

به گزارش واژه، بارش رحمت الهی از عصر روز گذشته ابتدا بصورت باران و از نیمه شب بصورت برف آغاز شد و بعد از قطعی چند ساعته از ساعت ۹ صبح امروز مجدداً آغاز شد که از همان ساعات ابتدایی بارش بدلیل عدم برف روبی و محلول پاشی مناسب و به موقع شاهد ایجاد ترافیک سنگین در جای جای شهر تبریز شدیم.

طبق گزارش خبرنگار واژه، شهروندان ساعت های متمادی پشت ترافیک سنگین در خیابان های تبریز ماندند که نارضایتی گسترده ای را همراه داشت، بازدید های میدانی حاکی از ایجاد ترافیک در شریان های اصلی و حتی فرعی شهر تبریز است که تا لحظه مخابره این گزارش با وجود اینکه ساعت ها از پایان بارش برف می‌گذرد همچنان ادامه دارد.

این گزارش می افزاید شهردار تبریز بعد از گذشت چندین ساعت از آغاز ترافیک و گرفتاری مردم در خیابان ها در این خصوص با اشاره به بارش سنگین برف در طول روز و همزمانی آن با فعالیت اداری و روزانه شهروندان خاطرنشان کرد: بارش سنگین برف به همراه کولاک شدید در زمان فعالیت ادارات دلیل اصلی ترافیک و قفل معابر شهری شد و اکیپ‌های خدمات شهری شامل برف‌روبی و محلول پاشی به دلیل ترافیک و ازدحام خودروها در معابر اصلی نتوانستند به خوبی ارائه خدمت کنند.

شهردار تبریز با اشاره به آمادگی اکیپ‌های خودرویی و ماشین‌آلات برف‌روبی خدمات شهری خاطرنشان کرد : شهرداری تبریز به اندازه کافی ماشین‌آلات و تجهیزات خودرویی برای برف‌روبی و محلول پاشی در اختیار داشته و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد ولی عملاً در سطح میدانی شاهد این موضوع نبودیم.

در این میان مالک رحمتی که روز گذشته بعنوان والی آذربایجان شرقی معارفه شد جور شهرداری را کشید و باحضور میدانی در شهر از شهروندان بدلیل معطلی و گرفتار شدن در ترافیک معذرت خواهی کرد.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی شهرداری تبریز و کلیپ های پخش شده در فضای مجازی عملیات نمک پاشی معابر آغاز شده است و این درحالی است که یعقوب هوشیار پیش تر از حذف کامل نمک پاشی در تبریز خبر داده بود و طرح محلول پاشی را دستاوردی بزرگ برای شهرداری تبریز عنوان کرده بود.

افزایش نارضایتی شهروندان و مراجعه و تماس با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به قدری زیاد بود که برخی از اعضای شورای شهر تبریز با درج استوری در فضای مجازی خواستار آغاز نمک پاشی معابر و رهایی شهروندان از ترافیک چند ساعته شدند.

این گزارش می افزاید، علی رغم صدور اطلاعیه از سوی سازمان هواشناسی و اعلام قبلی مبنی بر بارش رحمت الهی طی روز های اخیر متاسفانه شهرداری تبریز آمادگی لازم را برای مقابله با این موضوع را نداشت.

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط