• کد خبر : 15646
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 22 خرداد 1403 - 2:54 ب.ظ
  • اندازه فونت

شهرداری تبریز دوباره تیم‌داری می‌کند

شهرداری تبریز دوباره تیم‌داری می‌کند

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تشکیل و اعزام تیم های ورزشی بسکتبال، والیبال، فوتبال، کشتی و سایر رشته های دارای پتانسیل با اسپانسری بانک شهر و سایر اسپانسرها در کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شد.

به گزارش واژه، شصت‌وهفتمین جلسه کمیسیون ورزش‌ و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با حضور پرویز هادی، رئیس کمیسیون و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.
پرویز هادی، در ابتدای این جلسه با اشاره به لایحه شهرداری تبریز در خصوص تشکیل و اعزام تیم های ورزشی و احیای باشگاه شهرداری تبریز اظهار کرد: حدود ۳ سال است که در رابطه با این موضوع تلاش می‌کنیم و با تلاش شهرداری و زحمات اعضای شورا پس از کش و قوس های فراوان باشگاه حدود ۲ سال پیش، فعالیت هایش را آغاز کرد و امروز موضوع تیمداری در کمیسیون ورزش و جوانان تصویب می‌شود تا هفته آینده در صحن علنی شورای اسلامی شهر در این خصوص تصمیم گیری نهایی شود.
وی افزود: ۴۰ میلیارد تومان با تامین بودجه از ردیف مربوطه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: همچنین ۲۵ میلیارد تومان هم از طریق بانک شهر به عنوان اسپانسر مالی ارتزاق خواهد شد تا در مجموع بودجه‌ی این موضوع به ۶۵ میلیارد تومان برسد.
رییس کمیسیون ورزش و جوانان گفت: البته در صورت نیاز به بودجه بیشتر این رقم به صورت متمم افزایش خواهد یافت.

گفتنی است سال 1397 باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز با دو سوم آرا با تاکید بر کاهش هزینه‌ها و استفاده حداکثری از ورزشکاران بومی رای به ادامه حیات گرفت ولی فرمانداری تبریز تیمداری باشگاه شهرداری تبریز را رد و اعلام کرد که هزینه در ورزش قهرمانی غیرقانونی است اما با اصرار شورای شهر این مساله به شورای حل اختلاف ارجاع شد ولی نهایتاً نظر فرماندهی مورد تایید قرار گرفت.

 

خبرهای مرتبط