• کد خبر : 15654
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403 - 11:43 ب.ظ
  • اندازه فونت

ششگلانی: تراکتور با زنوزی می‌ماند

ششگلانی: تراکتور با زنوزی می‌ماند

با وجود ابهامات و نگرانی‌های هواداران، جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، تأکید کرد که تیم فوتبال تراکتور با مالکیت محمدرضا زنوزی به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش واژه، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی مدعی شد که تیم فوتبال تراکتور با مالکیت محمدرضا زنوزی به کار خود ادامه خواهد داد.

در فاصله دو هفته تا شروع نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه تراکتور هنوز رسما تصمیم خود برای آینده را اعلام نکرده و هواداران این تیم در بی‌خبری و نگرانی خاصی به سر می‌برند.

در آخرین تحول، مسئولیت واگذاری از باشگاه به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی منتقل شد اما متولی فوتبال تبریز، از این مسئولیت شانه خالی کرده و گفت که تنها پس از معرفی مشتری و در صورت رضایت تراکتور، می‌تواند مقدمات واگذاری را انجام دهد و اداره باشگاه یا فروش آن در صلاحیت هیئت فوتبال نیست.

در حالی که این روزها شایعات پیرامون واگذاری باشگاه یا بازگشت محمدرضا زنوزی به اوج خود رسیده، تماس خبرنگار ما با جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به چند جمله کوتاه اما مهم ختم شد.

او در ابتدا پیرامون جدیدترین خبر درباره تیم تراکتور گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده و همه چیز کما فی سابق است. درباره ماشین سازی هم شایعاتی وجود داشت اما آنجا هم اتفاقی نیفتاده است.

ششگلانی در پاسخ به این سوال که آیا مشتری خرید تراکتور به این نهاد مراجعه کرده؟ گفت: خیر چنین اتفاقی نیفتاده است.

او در پایان در مورد سرنوشت باشگاه پرطرفدار تبریزی مدعی شد: تراکتور با مدیریت و مالکیت قبلی به کارش ادامه خواهد داد.

 

منبع: ورزش ۳

خبرهای مرتبط