• کد خبر : 15422
  • سیاسی
  • تاریخ انتشار : 10 اسفند 1402 - 9:17 ب.ظ
  • اندازه فونت
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات به کار بسته شده است/ با خرید و فروش رای قطعاً برخورد جدی می‌کنیم

تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات به کار بسته شده است/ با خرید و فروش رای قطعاً برخورد جدی می‌کنیم

تراب محمدی گفت: به تمام کاندیداها و هوادارانشان توصیه میکنم با رعایت اخلاق انتخاباتی به برگزاری سالم انتخابات کمک کنند.

به گزارش واژه، تراب محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی واژه با اشاره به ساختار انتخابات د ایران گفت: اساساً در این ساختار احتمال تقلب وجود ندارد.

او افزود: احتمال وقوع برخی تخلفات در انتخابات وجود دارد که به همین منظور ستاد پیشگیری و پیگیری تخلفات در دادگستری تشکیل شده تا با این وقایع برخورد شود.

او گفت: بخش دیگری از تخلفات مربوط به خود کاندیداها و هوادارانشان هستند که در این مورد تذکرات لازم به این افراد داده شده است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود شایعاتی مبنی بر خرید و فروش رای در برخی از حوزه های انتخابیه استان گفت: خرید و فروش رای از نظر اخلاقی و قانونی خلاف است‌.

او افزود: اگر گزارشی در این خصوص وجود داشته باشد قطعاً پیگیری لازم انجام می‌شود، اگر افرادی به طور سازمان یافته از محلی به حوزه دیگری منتقل شوند تا به یک کاندیدا رای بدهند درجات مختلف برخورد تا ابطال صندوق رای نیز وجود دارد. محمدی تصریح کرد: کلیه دستگاه امنیتی، انتظامی و نهادهای مختلف آماده برگزاری انتخابات در فضای سالم هستند و از تمام مردم دعوت می‌کنم در با حضور در پای صندوق های رای بر شکوه انتخابات بیفزایند.

 

 

خبرهای مرتبط