• کد خبر : 11293
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 17 تیر 1402 - 8:44 ب.ظ
  • اندازه فونت
تکلیف پیراهن شماره 10 تراکتور مشخص شد؛

تساوی پرگل شاگردان خمز در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه/ آلوارو خیمنز 8 می‌پوشد

تساوی پرگل شاگردان خمز در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه/ آلوارو خیمنز 8 می‌پوشد

آلوارو خیمنز، بازیکن اسپانیایی جدید تراکتور که در دیدار منجر به تساوی 3 بر 3 با اورنبورگ به میدان رفت، پیراهن شماره 8 این تیم را بر تن خواهد کرد.

به گزارش واژه، تیم فوتبال تراکتور تبریز که از روز یکشنبه برای برپایی اردوی خارجی راهی ترکیه، چهار روز پس از حضور در این کشور تمرینات پرفشار و سنگین را زیر نظر پاکو خمز برگزار کرده، در نخستین بازی تدارکاتی این اردو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در کمپ باشگاه فنرباغچه به مصاف اورنبورگ، تیم هفتم جدول لیگ روسیه قرار گرفت.

شاگردان خمز که در بدون آلوارو خیمنز و با ترکیب حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سید محمد حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سعید کریم‌آذر، محمد قنبری و حامد پاکدل پا به این دیدار گذاشته بودند، در دقیقه ۷ این بازی روی نفوذ و ارسال زمینی بازیکن اورنبورگ از جناح راست و گل به خودی عقب افتاد و چهار دقیقه بعد هم دوباره روی یک اشتباه فردی دیگر، دومین گل را در مصاف با حریف روسی دریافت کرد.

تراکتور در دقیقه ۲۹ این دیدار صاحب یک ضربه کرنر شدند که توپ ارسالی توسط ریکاردو آلوز از جناح چپ زمین به محوطه جریمه اورنبورگ و ضربه سر محمد آقاجان‌پور را گوستاوو واگنین با شوت روی پا تبدیل به گل کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

در حالی که تراکتوری‌ها امیدوار به جبران نتیجه بودند، در دقیقه ۳۴ باز هم اشتباه فردی در عقب زمین کاری کرد تا اورنبورگ از فرصت بهره ببرد و با شوت محکم زمینی دروازه پورحمیدی را باز کند و اختلاف دوباره به دو گل برسد.

دو دقیقه پس از این اتفاق، شاگردان خمز در دقیقه ۳۶ روی پاس در عمق ریکاردو آلوز صاحب یک موقعیت تک به تک شد که گوستاوو واگنین با ضربه چیپ دومین گل خود و تیمش را مقابل اورنبورگ به ثمر رساند.

حملات شاگردان پاکو خمس پس از این گل دوباره ادامه یافت و باز هم گوستاوو واگنین درخشید و این بار با استفاده از اشتباه دروازه‌بان اورنبورگ، سومین گل تراکتور را به ثمر رساند و هت‌تریک کرد.

نیمه اول این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت که در نیمه دوم نتیجه تغییری نکرد و در نهایت شاگردان خمس در یک رقابت پُرگل مقابل تیم هفتم جدول لیگ برتر روسیه پایان یافت.

خط و نشان هافبک برزیلی تراکتور برای مهاجمان لیگ

گوستاوو واگنین، هافبک برزیلی تراکتور که در لیگ 22 توانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، در نخستین دیدار تدارکاتی این تیم برای حضور در لیگ بیست و سوم هر سه گل تیمش را به ثمر رسانده و برای مهاجمان لیگ خط و نشان کشید.

شماره 10 تراکتور در لیگ بیست و سوم رونمایی شد

ریکاردو آلوز که با عملکرد درخشان خود در لیگ بیست و دوم محبوبیت خاصی بین هواداران تراکتور برای خود دست و پا کرده، در دیدار امروز مقابل حریف روسی پیراهن شماره 10 را بر تن کرد. آلوز که فصل گذشته شماره 16 را بر تن می‌کرد، این بار با شماره 10 در خدمت تراکتور بود، تغییری که هواداران تراکتور را به وجد آورده و آن‌ها منتظر درخشش مجدد بازیکنی هستند که در لیگ بیست و دوم و نخستین فصل حضورش در ایران، عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کرد و نزدیک بود رکوردی جالبی از خود بر جای بگذارد.

آلوارو خیمنز با شماره 8 به میدان می‌رود

آلوارو خیمنز، بازیکن اسپانیایی تراکتور که به نظر می‌رسد فصل خوبی را با تراکتور در پیش دارد، در نخستین دیداری که برای این تیم به میدان رفت، شماره 8 سرخ‌پوشان را بر تن کرد.

آلوارو خیمنز که سابقه همکاری با خمز را هم در کارنامه دارد، امیدوار است در انتقال قرضی به تراکتور بتواند همچون دیگر بازیکنان خارجی این تیم نقش بسزایی در نتایج سرخ‌پوشان بگذارد تا در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران، جام قهرمانی لیگ بیست و سوم را بالای سر ببرد.

خبرنگار: حامد زاهدی

خبرهای مرتبط