• کد خبر : 15444
  • ورزشی
  • تاریخ انتشار : 23 اسفند 1402 - 9:31 ب.ظ
  • اندازه فونت

تراکتور ۴ هوادار ۲ / تراکتور در کورس قهرمانی باقی ماند

تراکتور ۴ هوادار ۲ / تراکتور در کورس قهرمانی باقی ماند

تیم فوتبال تراکتور ۴ بر ۲ هوادار را شکست داد.

به گزارش واژه، دو تیم فوتبال تراکتور و هوادار تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز با قضاوت بیژن حیدری به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۴ بر دو تراکتور به اتمام رسید.

تراکتور با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در مکان سوم جدول باقی‌ ماند. هوادار نیز با ۱۹ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

تراکتور ۴ هوادار ۲

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۹

داور: بیژن حیدری

شرح گل:

گل اول تراکتور به هوادار توسط گستاوو واگنین (دقیقه ۵):

کرنر ارسالی از سمت راست پس از برخورد با یکی از بازیکنان تراکتور به گوستاو رسید تا او نیز به صورت نشسته با یک ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند.

گل دوم تراکتور به هوادار توسط رحمان جعفری (دقیقه ۵۳): از سمت راست مهدی شیری را رحمان جعفری با ضربه سر به گل دوم میزبان تبدیل کرد.

گل سوم تراکتور به هوادار توسط میلوش دلتیچ (دقیقه ۵۹): ریکاردو آلوز روی یک کار تمرین شده زیبا ضربه ایستگاهی از سمت راست را زمینی به سمت چپ پاس داد تا دلتیچ با بغل پایی استثنایی گل سوم تیمش را بزند.

گل چهارم تراکتور به هوادار توسط رحمان جعفری (دقیقه ۷۳): روی اشتباه مدافعان هوادار حسین زاده با حقیقی تک‌به تک شد اما ضربه چیپ او را حقیقی مهار کرد، این توپ در ادامه مقابل پای جعفری قرار گرفت تا این بازیکن دومین گل خود و چهارمین گل‌ تیمش را بزند.

گل اول هوادار به تراکتور توسط امین پورعلی (دقیقه ۷۹): امین پورعلی با یک شوت سنگین زیبا از روی ضربه ایستگاهی گل‌ اول مهمان را به ثمر رساند.

گل دوم هوادار به تراکتور توسط مهدی باقری (دقیقه ۹۰): باقری در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پا ساده دروازه تراکتور را باز کرد.

کارت زرد:

ریکاردو آلوز و مهدی گودرزی

کارت قرمز: _

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (مهدی هاشم نژاد) سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (یونس شاکری)، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر

سرمربی: مسعود شجاعی

 

به پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام  و ایتا “واژه” بپیوندید.

خبرهای مرتبط